Kariera

Prowadzimy badania rynkowe i społeczne.
Wiemy jak to się robi.

W przeciwieństwie do wielu innych firm, skupiamy się nie tylko na potrzebach klientów, ale przede wszystkim na potrzebach pracowników.

Dlatego stworzyliśmy Kolektyw Ankieterów: nowe miejsce pracy dla profesjonalnych ankieterów.

Co mówią o nas nasi ankieterzy

"Mam pewność i ciągłość zatrudnienia"

"Firma gwarantuje podstawę wynagrodzenia"

"Jestem spokojny o regularne płatności"

"Umowa o pracę czy faktura – decyzja należy do mnie"

"Bardzo dobrej jakości szkolenia"

"Jestem panem swojego czasu – sam decyduję kiedy pracuję, a kiedy wypoczywam"

"Samochód służbowy dla ankietera lub zwrot kosztów za auto to oczywistość"

"Jestem w kontakcie z innymi ankieterami – to naprawdę kolektyw"

Proces rekrutacji

1
Rozmowa wprowadzająca

Rozmowa precyzująca warunki pracy i omówienie najważniejszych kwestii dotyczących zatrudnienia.

Rozmowa wprowadzająca
2
Szkolenie teoretyczne

Szkolenie teoretyczne połączone z testem ze zdobytej wiedzy. Szkolenie Online.

Szkolenie teoretyczne
3
Szkolenie praktyczne

Omówienie pracy na konkretnym projekcie, nauce posługiwania się narzędziami badawczymi oraz wskazówkach dotyczących postępowania w szczególnie trudnych sytuacjach. Szkolenie Online.

Szkolenie praktyczne
pexels-karolina-grabowska-4467687

Dołącz do nas!

Firma specjalizuje się w realizacji projektów techniką F2F (face to face) i posiada bogatą infrastrukturę do realizacji tego typu badań.

Obecnie, ze względu na wzrastającą ilość zamówień, stworzyliśmy Kolektyw Ankieterów: nowe miejsce pracy dla profesjonalnych ankieterów i audytorów.

Zmieniamy reguły gry i na nowo patrzymy na pracę ankietera, która nabrała nowego znaczenia.

Zapraszamy do współpracy!

Aktualnie poszukujemy:

Zostań ankieterem
Lubisz kontakty z ludźmi ? Cenisz sobie elastyczny czas pracy? Dołącz do nas
Audytor Mystery Shopper
Jesteś czujnym obserwatorem? Chętnie dzielisz się swoimi spostrzeżeniami? Chciałbyś realnie wpływać na jakość obsługi w punktach usługowych? Cenisz sobie elastyczny czas pracy?

Nie ma dla Ciebie ogłoszenia?

FAQ

Gdzie szukać naszych ofert pracy?

Oferty pracy znajdują się na portalach internetowych, Pracuj.pl

Dlaczego po wysłaniu aplikacji nikt się ze mną nie skontaktował?

Prawdopodobnie trwa jeszcze zbieranie zgłoszeń kandydatów lub Twoje zgłoszenie nie zostało pozytywnie rozpatrzone. Bezpośrednio kontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Jak długo trwa rekrutacja?

Zgodnie ze standardami, od momentu umieszczenia ogłoszenia na aplikacje czekamy około 30 dni. Pozostały czas trwania rekrutacji nie jest stały, zależy od wielu czynników.

Z jakich kroków składa się proces rekrutacji w Research Collective?

Aby wziąć udział w rekrutacji na stanowisko w naszej firmie, należy odpowiedzieć na ogłoszenie. Jeśli przejdziesz pierwszy etap selekcji, zostaniesz zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną z osobą odpowiedzialną za rekrutację. Następnie, zależnie od stanowiska, kandydat przechodzi proces rozmów z menagerem i/lub szkoleń wstępnych.

Z kim się kontaktować w przypadku dodatkowych pytań?

W sprawach dotyczących rekrutacji prosimy o kontakt 664 749 058

Anna Ruszkiewicz

Z wykształcenia historyk filozofii, z natury nastawiona na dialog organizatorka. Od przeszło dwóch dekad związana z branżą badawczą, z powołania i z wyboru, zawsze po stronie operacyjnej. Przez wiele lat szefowa działów realizacji badań terenowych, najpierw w Ipsos, potem w Kantar Polska.

Dzięki otwartości na „nowe” i wrodzonemu optymizmowi, wspierała wiele trudnych procesów transformacji wewnętrznych, reorganizowała zespoły, łączyła i dzieliła struktury.

Posiadając bogate doświadczenie w realizacji projektów zawsze znajduje rozwiązanie problemów, często zanim się jeszcze pojawią, chętnie odpowiada na pytania, jak coś zrobić lepiej, szybciej, taniej.
Jej celem i ambicją jest tak organizować pracę, aby wspierać rozwój i kreatywność, a także stwarzać unikalne środowisko, w którym praca jest naturalną przyjemnością.

Maciej Kos

Doktor nauk ekonomicznych, wieloletni Senior Client Director w Kantar Polska. Wcześniej prowadził zespoły badawcze w IQS i Pentorze, gdzie był autorem cyklicznego opracowania pt. „Raport piwny”.

Specjalizuje się w badaniach dotyczących strategii marki, innowacji i Customer Experience. Pracując na rzecz wielu podmiotów reprezentujących różne branże i sektory gospodarki pomaga markom tworzyć rzeczywistość, kreować potrzeby, odkrywać nowe przestrzenie i mierzyć się z wyzwaniami.

Krzysztof Jodłowski​

Socjolog, badacz jakościowy z bogatym warsztatem, skuteczny „otwieracz” respondentów, „wydobywca” insightów,. „katalizator” pomysłów.

Specjalizuje się w badaniach postaw, wizerunków marek, testów reklam
i konceptów, NPD oraz poznawania mechanizmów zakupowych.

Prowadząc projekty warsztatowe, etnograficzne, semiotyczne czy eksploracyjne przyczynia się do zmiany podejścia marketerów do własnej kategorii, marki, konsumenta, dostarczając nowych i ważnych informacji.

Piotr Łukasiewicz

Doktor nauk społecznych, do 2020 brand planning director i senior consultant w Kantar Polska, wcześniej dyrektor strategii w agencji McCann i jeden z pionierów planowania strategicznego w polskiej reklamie.

Specjalizuje się w pozycjonowaniu i komunikacji marek, tak aby wpisywały się w trendy społeczne i kulturowe. Od 10 lat kieruje projektem „Trendozbiór”. Prowadzi warsztaty strategiczne i opracowuje metody pracy warsztatowej. Pracował dla największych marek polskich i międzynarodowych.

Współzałożyciel Szkoły Strategii Marki przy SAR, wykładał na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Collegium Civitas.

Opracowywał ekspertyzy dla instytucji publicznych, m.in. Instytutu Adama Mickiewicza i Urzędu m.st. Warszawa. Współautor Zasad komunikacji marki Polska przyjętych przez Radę Promocji Polski.  Starał się też zmieniać rzeczywistość jako urzędnik państwowy (krótko).

Paweł Ciacek

Socjolog, jeden z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, wieloletni Client Service Director w Kantar Polska

Obszarem jego szczególnych zainteresowań pozostają badania strategii marki i komunikacji. Dzieki Pawła rekomendacjom w udało się poprawić komunikację wielu marek zarówno polskich, jak i zagranicznych.

Współtworzył nowe metodologie badawcze w Kantar Polska w obszarach badań jakościowych (od projekcyjnych gier, aż po podejścia etnograficzne) oraz w zakresie podejść opartych na pomiarze niedeklaratywnym.

Bierze udział w dyskusjach na stanem branży badawczej w Polsce.

Chętnie włącza sie w dzialania pro publico bono. Liderował tworzeniu miejskiej przestrzeni aktwistycznej Państwomiasto, współdziałał przy tworzeniu kampanii profrekwencyjnych.

Jest współtwórcą Trendozbioru produktu firmy Kantar poświęconego analizie trendów i zachowań konsumenckich.

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania.