Zasoby F2F
Doświadczony zespół realizacji F2F
Zespół Research Collective, to nie jest zespół przypadkowy. Nasz kolektyw, to profesjonaliści z firmy Kantar, którzy stworzywszy tam standardy pracy, kierują się nimi w kolejnych projektach Face-to-Face i Mystery Shoper.
Dlaczego badania terenowe są ważne?
Docieramy do grup, w których inne techniki są mniej skuteczne. Realizujemy wywiady (In home) tam, gdzie nie „sięga” Internet lub telefon komórkowy. Rozmawiamy z ludźmi starszymi i bardzo młodymi, ale nie tylko. Przeprowadzamy ankiety długie ocierające się o wywiad pogłębiony, szybkie w określonej lokalizacji (On street, Shopper) czy testy produktów z zachowaniem warunków domowych.
Projekty F2F to również CLT (Central Location). Nasze testy to wypracowane procedury różnych kategorii produktowych, koordynowane z należytą starannością przez wyspecjalizowane zespoły, dedykowane do tego typu badań. To połączenie precyzji w schemacie i pełnej kontroli, możliwe do osiągnięcia jedynie w tej technice.
Tajemniczy Klient (Mystery Shopper) to połączenie pasjonatów z obiektywnym narzędziem do badań obsługi klienta, która to w wielu branżach jest wciąż najważniejszym elementem strategii danej firmy. Jesteśmy gwarancją solidnej realizacji dla wymagających sektorów automotive, bankowości czy retail.
Z kim pracujemy w terenie?
Z ankieterami i audytorami z całej Polski. To sieć ludzi, którą poprzez wspólne działanie profilujemy na konkretne zadania. Pracujemy z tymi, którzy reprezentują sobą jakość i zaangażowanie.
Kontrolowana jakość
Jakość tę nie tylko kontrolujemy, ale wspólnie budujemy dzięki nagraniom z 200 kamer, wywiadom z 200 laptopów oraz 150 tabletów.