Przejdź do treści

Realizacja badania na temat sposobu żywienia małych dzieci

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujmy, że firma badawcza Minds & Roses wspiera Instytut Matki i Dziecka w Warszawie w realizacji naukowego projektu badawczego pt. „Kompleksowa ocena sposobu żywienia dzieci w wieku od 5. do 72. miesiąca życia – badanie ogólnopolskie 2024 rok”. Dodatkowo realizacja terenowa badania jest prowadzona przez firmę Research Collective.

Celem projektu jest zebranie informacji o sposobie żywienia niemowląt i małych dzieci. Projekt ma charakter naukowy.

Do badania zaproszeni są rodzice dzieci wieku od 5. do 72. miesiąca życia. Dane dzieci pozyskane zostały z poszanowaniem ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883) z Rejestru PESEL, którego administratorem jest Ministerstwo Cyfryzacji.

Minds & Roses gwarantuje, że dane osobowe nie będą wykorzystane w innym celu niż przewidziany w tym pomiarze i po zakończeniu badania zostaną w sposób trwały i nieodwracalny skasowane, a jedyną pozostałością będą anonimowe, statystyczne wyniki badania.

Udział w badaniu ma charakter dobrowolny. Gorąco zapraszamy wylosowane rodziny do wzięcia udziału w projekcie. Wyniki prowadzonego badania przysłużą się do opracowania publikacji naukowych oraz zaleceń dotyczących prawidłowego żywienia małego dziecka, które zapewnią jego optymalny rozwój.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu: numer telefonu 451 065 076, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00.

Anna Ruszkiewicz

Z wykształcenia historyk filozofii, z natury nastawiona na dialog organizatorka. Od przeszło dwóch dekad związana z branżą badawczą, z powołania i z wyboru, zawsze po stronie operacyjnej. Przez wiele lat szefowa działów realizacji badań terenowych, najpierw w Ipsos, potem w Kantar Polska.

Dzięki otwartości na „nowe” i wrodzonemu optymizmowi, wspierała wiele trudnych procesów transformacji wewnętrznych, reorganizowała zespoły, łączyła i dzieliła struktury.

Posiadając bogate doświadczenie w realizacji projektów zawsze znajduje rozwiązanie problemów, często zanim się jeszcze pojawią, chętnie odpowiada na pytania, jak coś zrobić lepiej, szybciej, taniej.
Jej celem i ambicją jest tak organizować pracę, aby wspierać rozwój i kreatywność, a także stwarzać unikalne środowisko, w którym praca jest naturalną przyjemnością.

Maciej Kos

Doktor nauk ekonomicznych, wieloletni Senior Client Director w Kantar Polska. Wcześniej prowadził zespoły badawcze w IQS i Pentorze, gdzie był autorem cyklicznego opracowania pt. „Raport piwny”.

Specjalizuje się w badaniach dotyczących strategii marki, innowacji i Customer Experience. Pracując na rzecz wielu podmiotów reprezentujących różne branże i sektory gospodarki pomaga markom tworzyć rzeczywistość, kreować potrzeby, odkrywać nowe przestrzenie i mierzyć się z wyzwaniami.

Krzysztof Jodłowski​

Socjolog, badacz jakościowy z bogatym warsztatem, skuteczny „otwieracz” respondentów, „wydobywca” insightów,. „katalizator” pomysłów.

Specjalizuje się w badaniach postaw, wizerunków marek, testów reklam
i konceptów, NPD oraz poznawania mechanizmów zakupowych.

Prowadząc projekty warsztatowe, etnograficzne, semiotyczne czy eksploracyjne przyczynia się do zmiany podejścia marketerów do własnej kategorii, marki, konsumenta, dostarczając nowych i ważnych informacji.

Piotr Łukasiewicz

Doktor nauk społecznych, do 2020 brand planning director i senior consultant w Kantar Polska, wcześniej dyrektor strategii w agencji McCann i jeden z pionierów planowania strategicznego w polskiej reklamie.

Specjalizuje się w pozycjonowaniu i komunikacji marek, tak aby wpisywały się w trendy społeczne i kulturowe. Od 10 lat kieruje projektem „Trendozbiór”. Prowadzi warsztaty strategiczne i opracowuje metody pracy warsztatowej. Pracował dla największych marek polskich i międzynarodowych.

Współzałożyciel Szkoły Strategii Marki przy SAR, wykładał na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Collegium Civitas.

Opracowywał ekspertyzy dla instytucji publicznych, m.in. Instytutu Adama Mickiewicza i Urzędu m.st. Warszawa. Współautor Zasad komunikacji marki Polska przyjętych przez Radę Promocji Polski.  Starał się też zmieniać rzeczywistość jako urzędnik państwowy (krótko).

Paweł Ciacek

Doświadczenie:
Socjolog, jeden z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, wieloletni Client Service Director w Kantar Polska, a obecnie Partner Zarządzający w Research Collective.

Kompetencje:
Strategia. Badania jakościowe. Badania marki. Badania komunikacji. Trendy. Pomiar niedeklaratywny. Dyskusje i wystąpienia branżowe.​

Paweł prywatnie:
Mąż, zaangażowany ojciec dwójki całkiem małych i dużo pytających dzieci Henia i Heleny. W czasie poza pracą wiosłuje, a także poznaje bliżej psychologię jungowską i strategie coachingowe.​ Stara się angażować w inicjatywy budujące społeczeństwo obywatelskie.​

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania.