Przejdź do treści

Sprawdź, co badamy!

Klient

Nadążanie za jego zmieniającymi się potrzebami wymaga dużej uważności i stałego aktualizowania wiedzy. Jesteśmy po to, żeby pomóc Ci nadążać! Na nowo poznawać i rozumieć Twojego klienta, a także przygotować solidne podstawy do budowania oferty skrojonej na miarę jego potrzeb.

Techniki:
– Eksploracja i poszukiwanie insightów
– Segmentacja
– Badanie Usage&Attitude

Marka

Funkcjonuje na styku klienta i organizacji. Jest tym, jak pozycjonuje ją organizacja i tym, jak widzi ją klient. Naszą rolą jest zderzanie tych perspektyw i znajdowanie rozwiązań, które pomogą stworzyć jedną, spójną wizję. Diagnozujemy, weryfikujemy i podpowiadamy najlepsze rozwiązania dla Twojej marki.

Techniki:
– Test konceptów strategicznych
– Badanie kondycji marki
– Tracking marki

Komunikacja

Znalezienie wspólnego języka z klientem to duża rzecz. Nie wystarczy znajomość potrzeb, bolączek czy wyzwań, przed którymi stoi. W Research Collective lubimy reklamy, które działają. Lubimy też wiedzieć, dlaczego działają. Nasze narzędzia do pomiaru komunikacji są czułe i rejestrują najmniejsze drgania przekazu. Dzięki temu możemy dostarczyć Ci właściwych rekomendacji optymalizujących reklamę.

Techniki:
– Badanie konceptów komunikacyjnych
– Test skryptów
– Pre-test reklam
– Badanie efektywności reklamNPD

Produkt

Produkt to fundament. Bez mocnego produktu nie ma odpornej marki. Stała presja innowacyjna skraca istotnie cykl życia produktów, dlatego zaprojektowaliśmy narzędzia, dzięki którym pomożemy Ci stworzyć koncept, dobrać odpowiednią cenę, recepturę i opakowanie, aby stworzyć produkt, który dobrze ląduje na rynku.

Techniki:
– Badanie NPD
– Test smaku / zapachu
– Test opakowań
– Badanie elastyczności cenowej
– Badanie półek sklepowych

Doświadczenie

Budowanie dobrych doświadczeń w relacji z klientem gwarantuje nie tylko ich lojalność, ale też sprawne i bezproblemowe przejście przez procesy zakupowe. Oferujemy szereg metod, które pomagają zrozumieć i zoptymalizować każdy aspekt interakcji z marką, a finalnie zbudować przewagę konkurencyjną w każdym z punktów styku.

Techniki:
– Badania satysfakcji
– Mystery Shoper
– Customer Journey
– Badania użyteczności (UX)
– Badania shoperowe

Trendy

Napędzają nas te same emocje co od zarania ludzkości: potrzeba bezpieczeństwa, sytości, statusu. Zmienia się jednak kontekst: technologia, systemy społeczne, zagrożenia. Trendy konsumenckie rodzą się z tarć między tymi czynnikami. Dlatego w każdym z trendów staramy się rozpoznać napięcia, które są dla niego charakterystyczne i które mogą być szansą dla Twojego biznesu.

Anna Ruszkiewicz

Z wykształcenia historyk filozofii, z natury nastawiona na dialog organizatorka. Od przeszło dwóch dekad związana z branżą badawczą, z powołania i z wyboru, zawsze po stronie operacyjnej. Przez wiele lat szefowa działów realizacji badań terenowych, najpierw w Ipsos, potem w Kantar Polska.

Dzięki otwartości na „nowe” i wrodzonemu optymizmowi, wspierała wiele trudnych procesów transformacji wewnętrznych, reorganizowała zespoły, łączyła i dzieliła struktury.

Posiadając bogate doświadczenie w realizacji projektów zawsze znajduje rozwiązanie problemów, często zanim się jeszcze pojawią, chętnie odpowiada na pytania, jak coś zrobić lepiej, szybciej, taniej.
Jej celem i ambicją jest tak organizować pracę, aby wspierać rozwój i kreatywność, a także stwarzać unikalne środowisko, w którym praca jest naturalną przyjemnością.

Maciej Kos

Doktor nauk ekonomicznych, wieloletni Senior Client Director w Kantar Polska. Wcześniej prowadził zespoły badawcze w IQS i Pentorze, gdzie był autorem cyklicznego opracowania pt. „Raport piwny”.

Specjalizuje się w badaniach dotyczących strategii marki, innowacji i Customer Experience. Pracując na rzecz wielu podmiotów reprezentujących różne branże i sektory gospodarki pomaga markom tworzyć rzeczywistość, kreować potrzeby, odkrywać nowe przestrzenie i mierzyć się z wyzwaniami.

Krzysztof Jodłowski​

Socjolog, badacz jakościowy z bogatym warsztatem, skuteczny „otwieracz” respondentów, „wydobywca” insightów,. „katalizator” pomysłów.

Specjalizuje się w badaniach postaw, wizerunków marek, testów reklam
i konceptów, NPD oraz poznawania mechanizmów zakupowych.

Prowadząc projekty warsztatowe, etnograficzne, semiotyczne czy eksploracyjne przyczynia się do zmiany podejścia marketerów do własnej kategorii, marki, konsumenta, dostarczając nowych i ważnych informacji.

Piotr Łukasiewicz

Doktor nauk społecznych, do 2020 brand planning director i senior consultant w Kantar Polska, wcześniej dyrektor strategii w agencji McCann i jeden z pionierów planowania strategicznego w polskiej reklamie.

Specjalizuje się w pozycjonowaniu i komunikacji marek, tak aby wpisywały się w trendy społeczne i kulturowe. Od 10 lat kieruje projektem „Trendozbiór”. Prowadzi warsztaty strategiczne i opracowuje metody pracy warsztatowej. Pracował dla największych marek polskich i międzynarodowych.

Współzałożyciel Szkoły Strategii Marki przy SAR, wykładał na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Collegium Civitas.

Opracowywał ekspertyzy dla instytucji publicznych, m.in. Instytutu Adama Mickiewicza i Urzędu m.st. Warszawa. Współautor Zasad komunikacji marki Polska przyjętych przez Radę Promocji Polski.  Starał się też zmieniać rzeczywistość jako urzędnik państwowy (krótko).

Paweł Ciacek

Doświadczenie:
Socjolog, jeden z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, wieloletni Client Service Director w Kantar Polska, a obecnie Partner Zarządzający w Research Collective.

Kompetencje:
Strategia. Badania jakościowe. Badania marki. Badania komunikacji. Trendy. Pomiar niedeklaratywny. Dyskusje i wystąpienia branżowe.​

Paweł prywatnie:
Mąż, zaangażowany ojciec dwójki całkiem małych i dużo pytających dzieci Henia i Heleny. W czasie poza pracą wiosłuje, a także poznaje bliżej psychologię jungowską i strategie coachingowe.​ Stara się angażować w inicjatywy budujące społeczeństwo obywatelskie.​

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania.