Sprawdź, co badamy!
Klient
Nadążanie za jego zmieniającymi się potrzebami wymaga dużej uważności i stałego aktualizowania wiedzy. Jesteśmy po to, żeby pomóc Ci nadążać! Na nowo poznawać i rozumieć Twojego klienta, a także przygotować solidne podstawy do budowania oferty skrojonej na miarę jego potrzeb.
Techniki:
– Eksploracja i poszukiwanie insightów
– Segmentacja
– Badanie Usage&Attitude
Marka
Funkcjonuje na styku klienta i organizacji. Jest tym, jak pozycjonuje ją organizacja i tym, jak widzi ją klient. Naszą rolą jest zderzanie tych perspektyw i znajdowanie rozwiązań, które pomogą stworzyć jedną, spójną wizję. Diagnozujemy, weryfikujemy i podpowiadamy najlepsze rozwiązania dla Twojej marki.
Techniki:
– Test konceptów strategicznych
– Badanie kondycji marki
– Tracking marki
Komunikacja
Znalezienie wspólnego języka z klientem to duża rzecz. Nie wystarczy znajomość potrzeb, bolączek czy wyzwań, przed którymi stoi. W Research Collective lubimy reklamy, które działają. Lubimy też wiedzieć, dlaczego działają. Nasze narzędzia do pomiaru komunikacji są czułe i rejestrują najmniejsze drgania przekazu. Dzięki temu możemy dostarczyć Ci właściwych rekomendacji optymalizujących reklamę.
Techniki:
– Badanie konceptów komunikacyjnych
– Test skryptów
– Pre-test reklam
– Badanie efektywności reklamNPD
Produkt
Produkt to fundament. Bez mocnego produktu nie ma odpornej marki. Stała presja innowacyjna skraca istotnie cykl życia produktów, dlatego zaprojektowaliśmy narzędzia, dzięki którym pomożemy Ci stworzyć koncept, dobrać odpowiednią cenę, recepturę i opakowanie, aby stworzyć produkt, który dobrze ląduje na rynku.
Techniki:
– Badanie NPD
– Test smaku / zapachu
– Test opakowań
– Badanie elastyczności cenowej
– Badanie półek sklepowych
Doświadczenie
Budowanie dobrych doświadczeń w relacji z klientem gwarantuje nie tylko ich lojalność, ale też sprawne i bezproblemowe przejście przez procesy zakupowe. Oferujemy szereg metod, które pomagają zrozumieć i zoptymalizować każdy aspekt interakcji z marką, a finalnie zbudować przewagę konkurencyjną w każdym z punktów styku.
Techniki:
– Badania satysfakcji
– Mystery Shoper
– Customer Journey
– Badania użyteczności (UX)
– Badania shoperowe
Trendy
Napędzają nas te same emocje co od zarania ludzkości: potrzeba bezpieczeństwa, sytości, statusu. Zmienia się jednak kontekst: technologia, systemy społeczne, zagrożenia. Trendy konsumenckie rodzą się z tarć między tymi czynnikami. Dlatego w każdym z trendów staramy się rozpoznać napięcia, które są dla niego charakterystyczne i które mogą być szansą dla Twojego biznesu.