Poznaj nasz zespół!
Liderzy
Paweł Ciacek
Partner Zarządzający
Doświadczenie:
Socjolog, jeden z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, wieloletni Client Service Director w Kantar Polska, a obecnie Partner Zarządzający w Research Collective.
Kompetencje:
Strategia. Badania jakościowe. Badania marki. Badania komunikacji. Trendy. Pomiar niedeklaratywny. Dyskusje i wystąpienia branżowe.
Paweł prywatnie:
Mąż, zaangażowany ojciec dwójki całkiem małych i dużo pytających dzieci – Henia i Heleny. W czasie poza pracą wiosłuje, a także poznaje bliżej psychologię jungowską i strategie coachingowe. Stara się angażować w inicjatywy budujące społeczeństwo obywatelskie.
Anna Ruszkiewicz
Partnerka Zarządzająca
Doświadczenie:
Z wykształcenia historyk filozofii, a od przeszło dwóch dekad związana z branżą badawczą, z powołania i z wyboru, zawsze po stronie operacyjnej. Przez wiele lat szefowa działów realizacji badań terenowych, najpierw w Ipsos, potem w Kantar Polska.
Kompetencje:
Optymalizacja procesów. Bezpieczeństwo danych. Badania ilościowe w każdej postaci. Szukanie nieoczywistych rozwiązań. Organizowanie sprzyjającego rozwojowi środowiska pracy.
Ania prywatnie:
Ciągle aktywna, ciągle poszukująca… Wiedziona wrodzoną potrzebą odnalezienia sensu, nieustająco konsumująca treści ukryte w rozlicznych książkach. Urodzona optymistka trzymająca pewnie w dłoniach szklankę zawsze do połowy pełną. Zainspirowana filozofią Wschodu, mistrzyni kuchni wege i obrończyni zwierząt. Mama dwóch wspaniałych córek.
Agnieszka Milczarek
Badania Mystery Shoper
Doświadczenie:
Managerka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem operacyjnym. W branży od blisko 20 lat. Ekspertka i pasjonatka badań Mystery Shopper. Pod jej czujnym i kompetentnym okiem realizowane były największe i najtrudniejsze badania tajemniczego klienta na polskim rynku.
Kompetencje:
Znajomość i umiejętność zorganizowania badań Mystery Shopper (CAPI / CATI / kanały zdalne). Kontrola badań i procesów. Zarządzanie jakością. Zarządzanie pracą zespołu a nawet wielu zespołów.
Agnieszka prywatnie:
Zawsze otoczona ludźmi i nie dopuszczająca nudy. Mama dwójki dorosłych już dzieci. Realistka mocno stąpająca po ziemi wypełnionej wyzwaniami, bo stale sama sobie podnosi poprzeczkę. Na co dzień dzieli swój czas pomiędzy rodzinę, spontaniczne wycieczki, muzykę i grę w squasha.
Kamila Poniatowska
Badania Face to Face
Doświadczenie:
Z wykształcenia pedagog. Z branżą badawczą wiązana od 14 lat. Przez kilka lat zajmowała się terenową koordynacją badań, więc żadna technika badawcza nie jest jej obca.
Kompetencje:
Znajomość badań F2F i MS. Umiejętność zarządzania zespołem. Nie ma wyzwań trudnych – są takie, które wymagają więcej uwagi. Empatia, opanowanie i zdolność realnej oceny sytuacji to jej strategia.
Kamila prywatnie:
Nuda zdecydowanie jej nie służy. Uwielbia podróże i aktywnie korzysta z uroków natury. Nieustannie w towarzystwie bliskich jej osób. Otwarta, szukająca przygód optymistka.
Izabela Żeszczyńska
Rekrutacja do badań jakościowych
Doświadczenie:
W jakościówce od zawsze, czyli już ponad 20 lat. Od ponad 15 lat jako lider działu realizacji badań jakościowych w wiodących w tej metodologii firmach na rynku (Ipsos, IQS i teraz Reasearch Collective)
Kompetencje:
Zarządzanie pracą zespołu. Wyceny. Konsultacje na etapie planowania badań jakościowych. Offline i online. FGI, IDI, IHV, etno.
Iza prywatnie:
„Spodziewaj się nie niespodziewanego”.
Sobota w Jeleniej Górze a niedziela w Białymstoku? Czemu nie!
W międzyczasie oczywiście startując w zawodach, uprawiając kolarstwo romantyczne, hodując bakłażany, podając bidony i gotując 100 potraw z dyni :)
Sylwia Bąba
Badania społeczne
Doświadczenie:
Absolwentka socjologii z zapleczem ewaluacyjnym. Specjalizuje się w badaniach społecznych, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Ma ponad 12 letnie doświadczenie w realizacji projektów krajowych i międzynarodowych. Umiejętności badawcze zdobywała w TNS Polska oraz Kantar.
Kompetencje:
Badania społeczne. Trudne i angażujące projekty. Duże próby. Praca pod presją czasu. Wysoka efektywność. Szczególnie ceni sobie badania, dzięki którym w znaczący sposób można przyczynić się do zmian w społeczeństwie. „Nie ma rzeczy niemożliwych. Zróbmy to, bo im większe wyzwania tym lepiej”.
Sylwia prywatnie:
Głównie w biegu codziennych obowiązków. Znajduje ukojenie w spokojnych wieczorach z książką (szczególnie w reportażach) oraz rozładowując niespożyte pokłady energii biegając. Z zamiłowania antropolożka.
Maciej Kos
Badania ilościowe
Doświadczenie:
Dr nauk ekonomicznych, badaniami rynkowymi zajmuje się od momentu urynkowienia gospodarki w Polsce i powstania popytu na informacje pochodzące z rynku, od klientów. Warsztat szlifował w największych firmach (Pentor, IQS, KANTAR). Obecnie spełnia się jako Research Director w Research Collective.
Kompetencje:
Badania marki. U&A. CX. Innowacje. Employer Branding. Badania na potrzeby kancelarii prawnych. Każdy projekt wzbudza w nim ciekawość, pomysłowość i energię do działania.
Maciek prywatnie:
Słucha i interesuje się muzyką klasyczną, zgłębia meandry historii narodów europejskich, oddaje się uprawie sansevierii i czerpie radość ze wspólnych spacerów z psem.
Jan Królak
Badania jakościowe