Przejdź do treści

Poznaj nasz zespół!


Liderzy

Paweł Ciacek

Partner Zarządzający

Doświadczenie:​
Socjolog, jeden z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, wieloletni Client Service Director w Kantar Polska, a obecnie Partner Zarządzający w Research Collective.​​

Kompetencje:​
Strategia. Badania jakościowe. Badania marki. Badania komunikacji. Trendy. Pomiar niedeklaratywny. Dyskusje i wystąpienia branżowe.​

Paweł prywatnie:
Mąż, zaangażowany ojciec dwójki całkiem małych i dużo pytających dzieci – Henia i Heleny. W czasie poza pracą wiosłuje, a także poznaje bliżej psychologię jungowską i strategie coachingowe.​ Stara się angażować w inicjatywy budujące społeczeństwo obywatelskie.​

Anna Ruszkiewicz

Partnerka Zarządzająca

Doświadczenie:
Z wykształcenia historyk filozofii, a od przeszło dwóch dekad związana z branżą badawczą, z powołania i z wyboru, zawsze po stronie operacyjnej. Przez wiele lat szefowa działów realizacji badań terenowych, najpierw w Ipsos, potem w Kantar Polska.

Kompetencje:
Optymalizacja procesów. Bezpieczeństwo danych. Badania ilościowe w każdej postaci. Szukanie nieoczywistych rozwiązań. Organizowanie sprzyjającego rozwojowi środowiska pracy.   

Ania prywatnie:
Ciągle aktywna, ciągle poszukująca… Wiedziona wrodzoną potrzebą odnalezienia sensu, nieustająco konsumująca treści ukryte w rozlicznych książkach. Urodzona optymistka trzymająca pewnie w dłoniach szklankę zawsze do połowy pełną. Zainspirowana filozofią Wschodu, mistrzyni kuchni wege i obrończyni zwierząt. Mama dwóch wspaniałych córek.

Agnieszka Milczarek

Badania Mystery Shoper

Doświadczenie:
Managerka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem operacyjnym. W branży od blisko 20 lat. Ekspertka i pasjonatka badań Mystery Shopper. Pod jej czujnym i kompetentnym okiem realizowane były największe i najtrudniejsze badania tajemniczego klienta na polskim rynku.

Kompetencje:
Znajomość i umiejętność zorganizowania badań Mystery Shopper (CAPI / CATI / kanały zdalne). Kontrola badań i procesów. Zarządzanie jakością. Zarządzanie pracą zespołu a nawet wielu zespołów.

Agnieszka prywatnie:
Zawsze otoczona ludźmi i nie dopuszczająca nudy. Mama dwójki dorosłych już dzieci. Realistka mocno stąpająca po ziemi wypełnionej wyzwaniami, bo stale sama sobie podnosi poprzeczkę. Na co dzień dzieli swój czas pomiędzy rodzinę, spontaniczne wycieczki, muzykę i grę w squasha.

Kamila Poniatowska

Badania Face to Face

Doświadczenie: ​
Z wykształcenia pedagog. Z branżą badawczą wiązana od 14 lat. Przez kilka lat zajmowała się terenową koordynacją badań, więc żadna technika badawcza nie jest jej obca.​

Kompetencje:
Znajomość badań F2F i MS. Umiejętność zarządzania zespołem. Nie ma wyzwań trudnych – są takie, które wymagają więcej uwagi. Empatia, opanowanie i zdolność realnej oceny sytuacji to jej strategia.​

Kamila prywatnie:
Nuda zdecydowanie jej nie służy. Uwielbia podróże i aktywnie korzysta z uroków natury. Nieustannie w towarzystwie bliskich jej osób. Otwarta, szukająca przygód optymistka. ​

Izabela Żeszczyńska

Rekrutacja do badań jakościowych

Doświadczenie:
W jakościówce od zawsze, czyli już ponad 20 lat. Od ponad 15 lat jako lider działu realizacji badań jakościowych w wiodących w tej metodologii firmach na rynku (Ipsos, IQS i teraz Reasearch Collective)​

Kompetencje:
Zarządzanie pracą zespołu. Wyceny. Konsultacje na etapie planowania badań jakościowych. Offline i online. FGI, IDI, IHV, etno.​

Iza prywatnie:​
„Spodziewaj się nie niespodziewanego”.​
Sobota w Jeleniej Górze a niedziela w Białymstoku? Czemu nie!​
W międzyczasie oczywiście startując w zawodach, uprawiając kolarstwo romantyczne, hodując bakłażany, podając bidony i gotując 100 potraw z dyni :)​

Sylwia Bąba

Badania społeczne

Doświadczenie:
Absolwentka socjologii z zapleczem ewaluacyjnym. Specjalizuje się w badaniach społecznych, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Ma ponad 12 letnie doświadczenie w realizacji projektów krajowych i międzynarodowych. Umiejętności badawcze zdobywała w TNS Polska oraz Kantar.

Kompetencje:
Badania społeczne. Trudne i angażujące projekty. Duże próby. Praca pod presją czasu. Wysoka efektywność. Szczególnie ceni sobie badania, dzięki którym w znaczący sposób można przyczynić się do zmian w społeczeństwie. „Nie ma rzeczy niemożliwych. Zróbmy to, bo im większe wyzwania tym lepiej”.

Sylwia prywatnie:
Głównie w biegu codziennych obowiązków. Znajduje ukojenie w spokojnych wieczorach z książką (szczególnie w reportażach) oraz rozładowując niespożyte pokłady energii biegając. Z zamiłowania antropolożka. 

Maciej Kos

Badania ilościowe

Doświadczenie:
Dr nauk ekonomicznych, badaniami rynkowymi zajmuje się od momentu urynkowienia gospodarki w Polsce i powstania popytu na informacje pochodzące z rynku, od klientów. Warsztat szlifował w największych firmach (Pentor, IQS, KANTAR). Obecnie spełnia się jako Research Director w Research Collective. ​

Kompetencje:
Badania marki. U&A. CX. Innowacje. Employer Branding. Badania na potrzeby kancelarii prawnych. Każdy projekt wzbudza w nim ciekawość, pomysłowość i energię do działania. ​

Maciek prywatnie:
Słucha i interesuje się muzyką klasyczną, zgłębia meandry historii narodów europejskich, oddaje się uprawie sansevierii i czerpie radość ze wspólnych spacerów z psem.​

Jan Królak

Badania jakościowe

Anna Ruszkiewicz

Z wykształcenia historyk filozofii, z natury nastawiona na dialog organizatorka. Od przeszło dwóch dekad związana z branżą badawczą, z powołania i z wyboru, zawsze po stronie operacyjnej. Przez wiele lat szefowa działów realizacji badań terenowych, najpierw w Ipsos, potem w Kantar Polska.

Dzięki otwartości na „nowe” i wrodzonemu optymizmowi, wspierała wiele trudnych procesów transformacji wewnętrznych, reorganizowała zespoły, łączyła i dzieliła struktury.

Posiadając bogate doświadczenie w realizacji projektów zawsze znajduje rozwiązanie problemów, często zanim się jeszcze pojawią, chętnie odpowiada na pytania, jak coś zrobić lepiej, szybciej, taniej.
Jej celem i ambicją jest tak organizować pracę, aby wspierać rozwój i kreatywność, a także stwarzać unikalne środowisko, w którym praca jest naturalną przyjemnością.

Maciej Kos

Doktor nauk ekonomicznych, wieloletni Senior Client Director w Kantar Polska. Wcześniej prowadził zespoły badawcze w IQS i Pentorze, gdzie był autorem cyklicznego opracowania pt. „Raport piwny”.

Specjalizuje się w badaniach dotyczących strategii marki, innowacji i Customer Experience. Pracując na rzecz wielu podmiotów reprezentujących różne branże i sektory gospodarki pomaga markom tworzyć rzeczywistość, kreować potrzeby, odkrywać nowe przestrzenie i mierzyć się z wyzwaniami.

Krzysztof Jodłowski​

Socjolog, badacz jakościowy z bogatym warsztatem, skuteczny „otwieracz” respondentów, „wydobywca” insightów,. „katalizator” pomysłów.

Specjalizuje się w badaniach postaw, wizerunków marek, testów reklam
i konceptów, NPD oraz poznawania mechanizmów zakupowych.

Prowadząc projekty warsztatowe, etnograficzne, semiotyczne czy eksploracyjne przyczynia się do zmiany podejścia marketerów do własnej kategorii, marki, konsumenta, dostarczając nowych i ważnych informacji.

Piotr Łukasiewicz

Doktor nauk społecznych, do 2020 brand planning director i senior consultant w Kantar Polska, wcześniej dyrektor strategii w agencji McCann i jeden z pionierów planowania strategicznego w polskiej reklamie.

Specjalizuje się w pozycjonowaniu i komunikacji marek, tak aby wpisywały się w trendy społeczne i kulturowe. Od 10 lat kieruje projektem „Trendozbiór”. Prowadzi warsztaty strategiczne i opracowuje metody pracy warsztatowej. Pracował dla największych marek polskich i międzynarodowych.

Współzałożyciel Szkoły Strategii Marki przy SAR, wykładał na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Collegium Civitas.

Opracowywał ekspertyzy dla instytucji publicznych, m.in. Instytutu Adama Mickiewicza i Urzędu m.st. Warszawa. Współautor Zasad komunikacji marki Polska przyjętych przez Radę Promocji Polski.  Starał się też zmieniać rzeczywistość jako urzędnik państwowy (krótko).

Paweł Ciacek

Doświadczenie:
Socjolog, jeden z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, wieloletni Client Service Director w Kantar Polska, a obecnie Partner Zarządzający w Research Collective.

Kompetencje:
Strategia. Badania jakościowe. Badania marki. Badania komunikacji. Trendy. Pomiar niedeklaratywny. Dyskusje i wystąpienia branżowe.​

Paweł prywatnie:
Mąż, zaangażowany ojciec dwójki całkiem małych i dużo pytających dzieci Henia i Heleny. W czasie poza pracą wiosłuje, a także poznaje bliżej psychologię jungowską i strategie coachingowe.​ Stara się angażować w inicjatywy budujące społeczeństwo obywatelskie.​

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania.