Wyślij brief!
Masz jakieś potrzeby badawcze?
Chcesz z nami pracować?
Świetnie! Daj nam znać, czego potrzebujesz.
Informujemy, że Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość.
Masz jakieś potrzeby badawcze?
Chcesz z nami pracować?
Świetnie! Daj nam znać, czego potrzebujesz.
Informujemy, że Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość.
ul. Wita Stwosza 36, 02-661 Warszawa
+48 503 009 007
kontakt@r-collective.pl
NIP: 5252825470
KRS: 0000844937
© Research Collective 2023.
Z wykształcenia historyk filozofii, z natury nastawiona na dialog organizatorka. Od przeszło dwóch dekad związana z branżą badawczą, z powołania i z wyboru, zawsze po stronie operacyjnej. Przez wiele lat szefowa działów realizacji badań terenowych, najpierw w Ipsos, potem w Kantar Polska.
Dzięki otwartości na „nowe” i wrodzonemu optymizmowi, wspierała wiele trudnych procesów transformacji wewnętrznych, reorganizowała zespoły, łączyła i dzieliła struktury.
Posiadając bogate doświadczenie w realizacji projektów zawsze znajduje rozwiązanie problemów, często zanim się jeszcze pojawią, chętnie odpowiada na pytania, jak coś zrobić lepiej, szybciej, taniej.
Jej celem i ambicją jest tak organizować pracę, aby wspierać rozwój i kreatywność, a także stwarzać unikalne środowisko, w którym praca jest naturalną przyjemnością.
Doktor nauk ekonomicznych, wieloletni Senior Client Director w Kantar Polska. Wcześniej prowadził zespoły badawcze w IQS i Pentorze, gdzie był autorem cyklicznego opracowania pt. „Raport piwny”.
Specjalizuje się w badaniach dotyczących strategii marki, innowacji i Customer Experience. Pracując na rzecz wielu podmiotów reprezentujących różne branże i sektory gospodarki pomaga markom tworzyć rzeczywistość, kreować potrzeby, odkrywać nowe przestrzenie i mierzyć się z wyzwaniami.
Socjolog, badacz jakościowy z bogatym warsztatem, skuteczny „otwieracz” respondentów, „wydobywca” insightów,. „katalizator” pomysłów.
Specjalizuje się w badaniach postaw, wizerunków marek, testów reklam
i konceptów, NPD oraz poznawania mechanizmów zakupowych.
Prowadząc projekty warsztatowe, etnograficzne, semiotyczne czy eksploracyjne przyczynia się do zmiany podejścia marketerów do własnej kategorii, marki, konsumenta, dostarczając nowych i ważnych informacji.
Doktor nauk społecznych, do 2020 brand planning director i senior consultant w Kantar Polska, wcześniej dyrektor strategii w agencji McCann i jeden z pionierów planowania strategicznego w polskiej reklamie.
Specjalizuje się w pozycjonowaniu i komunikacji marek, tak aby wpisywały się w trendy społeczne i kulturowe. Od 10 lat kieruje projektem „Trendozbiór”. Prowadzi warsztaty strategiczne i opracowuje metody pracy warsztatowej. Pracował dla największych marek polskich i międzynarodowych.
Współzałożyciel Szkoły Strategii Marki przy SAR, wykładał na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Collegium Civitas.
Opracowywał ekspertyzy dla instytucji publicznych, m.in. Instytutu Adama Mickiewicza i Urzędu m.st. Warszawa. Współautor Zasad komunikacji marki Polska przyjętych przez Radę Promocji Polski. Starał się też zmieniać rzeczywistość jako urzędnik państwowy (krótko).
Doświadczenie:
Socjolog, jeden z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, wieloletni Client Service Director w Kantar Polska, a obecnie Partner Zarządzający w Research Collective.
Kompetencje:
Strategia. Badania jakościowe. Badania marki. Badania komunikacji. Trendy. Pomiar niedeklaratywny. Dyskusje i wystąpienia branżowe.
Paweł prywatnie:
Mąż, zaangażowany ojciec dwójki całkiem małych i dużo pytających dzieci Henia i Heleny. W czasie poza pracą wiosłuje, a także poznaje bliżej psychologię jungowską i strategie coachingowe. Stara się angażować w inicjatywy budujące społeczeństwo obywatelskie.