Od 18 lat pracuje w badaniach rynku, wliczając w to 3 letnie budowanie doświadczenia w sektorze finansowym od strony operacyjnej.
Archiwum typu:Team
Paweł Ciacek
Socjolog, jeden z założycieli Instytutu SMG/KRC Poland, wieloletni Client Service Director w Kantar Polska. Partner Zarządzający.
Krzysztof Jodłowski
Socjolog, badacz jakościowy z bogatym warsztatem, skuteczny „otwieracz” respondentów, „wydobywca” insightów,. „katalizator” pomysłów.
Maciej Kos
Doktor nauk ekonomicznych, wieloletni Senior Client Director w Kantar Polska.
Jan Królak
Socjolog, wcześniej Senior Consultant w Kantar Polska. Zaangażowany moderator i wnikliwy analityk.
Piotr Łukasiewicz
Doktor nauk społecznych, wcześniej dyrektor strategii w agencji reklamowej McCann oraz senior consultant w Kantar Polska.
Agnieszka Milczarek
Z wykształcenia ekonomistka. Związana z badaniami rynku od 13 lat.
Piotr Pruchla
Badacz ilościowy z ponad 20 letnim doświadczeniem, absolwent UW, specjalista komunikacji społecznej.
Katarzyna Roczyna
Z wykształcenia psycholog, od kilkunastu lat związana z realizacją badań jakościowych oraz ilościowych (najpierw w Ipsos, a następnie w Kantar Polska).
Anna Ruszkiewicz
Z wykształcenia historyk filozofii, z natury nastawiona na dialog organizatorka. Członkini Zarządu.